Home Decor: Colorful Kitchen Ideas

March 03, 2014

The kitchen is one of my favorite places in a home. When I go house/apartment hunting, the kitchen and then bathroom usually make or break the deal for me. I love to cook, and because I spend a good about of time in the kitchen, I put in as much effort in furnishing and decorating my kitchen, as I would other parts of my apartment. I generally like to keep things colorful. If you are like me, and are looking to renovate your kitchen anytime soon, here are a few ideas to inspire you.

Continue to see more...












Image sources: Google images

You Might Also Like

8 comments

  1. Beautiful designs. Definitely giving me ideas for my kitchen, though I live in a rented apartment in Nigeria and one is constrained from making drastic changes, but I would love to incorporate one or two ideas from these kitchens. My personal favourites are kitchen 8- with black and orange and white and the last kitchen with yellow, white, black and navy blue; as the spaces are similar to mine.

    ReplyDelete
  2. Ada banyak visi tentang bagaimana mencapai pertanian berkelanjutan yang menyediakan makanan dan jasa ekosistem yang cukup untuk generasi sekarang dan masa depan di era perubahan iklim, peningkatan biaya energi, keresahan sosial, ketidakstabilan keuangan dan peningkatan degradasi lingkungan. Sistem pertanian baru yang mampu menghadapi tantangan dunia yang berubah dengan cepat membutuhkan minimal sepuluh atribut yang merupakan elemen penentu dari Pertanian Hijau. Tantangan utama adalah untuk mengidentifikasi serangkaian ambang yang harus dipenuhi oleh setiap strategi produksi pertanian, di luar itu tren yang tidak berkelanjutan yang disebabkan oleh teknologi pertanian akan mengarah pada fenomena titik kritis. Hanya gaya pertanian yang memenuhi kriteria ambang batas yang ditetapkan sambil memajukan masyarakat pedesaan menuju pangan, energi, dan kedaulatan teknologi yang akan dianggap sebagai bentuk Pertanian Hijau yang layak. Mempertimbangkan keragaman konteks ekologi, sosio-ekonomi, sejarah dan politik di mana sistem pertanian telah berkembang dan berkembang, adalah bijaksana untuk menetapkan seperangkat prinsip yang fleksibel dan dapat diadaptasi secara lokal dan batas-batas keberlanjutan dan ketahanan untuk agroekosistem masa depan segera. cek juga yukusaha dan Budidaya Bawang Merah

    ReplyDelete

Like Us on Facebook